Arches NP

23 juli 2017 - Arches National Park, Utah, Verenigde Staten

In de middag arriveren we bij het volgende nationale park. We laten onze pas weer zien aan de ingang en rijden naar het einde van de parkweg. Dit blijkt toch snel zo’n 20 minuten te zijn. Arches blijkt een stuk groter in omvang dan bijvoorbeeld Bryce. De natuur is wederom prachtig en de uitzichten zijn indrukwekkend. We lopen de Devils Garden trail naar de Landscape Arch. Bij de ingang vertelden ze ons dat we die met de kinderwagen konden doen. Het blijkt ook zo te zijn. Op een grindpad lopen we naar de boog. Prachtig, wederom. We vallen in de herhaling. De natuur is samenvattend echt fantastisch hier in de VS, erin kamperen nog mooier en het is overal weer spectaculair anders. We vervolgen onze weg naar de supermarkt, slaan weer groots in en checken in op onze campground in het centrum van het plaatsje Moab. Chris Zegers is hier ook geweest, zo zagen we onlangs nog bij 3opreis. Hij heeft toen door de woestijn gekrost met zo’n woestijnkarretje. Dat is helaas niet aan ons besteed. We sluiten de dag af met een barbecue. Taco stelt dat het mooie is dat we dit aan het einde vakantie weer kunnen doen, maar ook de dagen daarvoor en de dagen daarvoor! Kortom, we hebben nog een hoop dagen te gaan. Al zijn we nu al (en dat zeggen we met spijt in ons hart) al over de helft.

1. Theo:
    Geweldig leuke verhalen weer
  2. Anke:
    23 juli 2017
    Wat schrijven jullie ontzettend leuk. Het is alsof je er zelf bij bent. En wat genieten jullie met zijn drieën. Echt tof. Geniet van alle dagen die nog komen. Liefs en een dikke knuffel voor Noud.
  3. Bert:
    23 juli 2017
    leuk om te lezen en fijn dat jullie het naar het zin hebben.

ook heb ik in de gaten dat zo'n noud meenemen erg handig is om dingen geregeld te krijgen